ifyouloveyourlifeliveit.blogg.se

Mina kor

Publicerad 2012-11-02 21:12:07 i Allmänt,

Hej igen alla människor (eller vem vet det kanske är en liten kulting som sitter och läser våran blogg) HAHA, där var jag allt rolig. Jaa... folk brukar ju säga att jag är en sån där skojig typ. Har hört det ganska mycket på siståne.
 
Idag har varit en hädelserik dag då jag har hunnit med en massa saker, som att gå till ladugården hela 5 gånger (tror faktiskt det är rekord xD). Sen har jag också mjölkat korna eller inte alla men i alla fall Rosa, Rasmus, Greta, Prinsen, Lucke och sen var det några fler kom inte ihåg vilka bara men men minnet räcker inte åt alltid ;)
Jag har gjort mycket mer saker men det orkar jag inte berätta om nu!
 
HA ETT GÖTT! Ses snart alla människor (och kultingar XD)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela