ifyouloveyourlifeliveit.blogg.se

Saker jag gillar

Publicerad 2012-11-03 10:41:39 i Allmänt,

Här får ni en lista på lite saker som jag gillar:
  • Hoppa i höstacken, det är typ det roligaste som finns. Man känner sig typ fri...
  • Äta pappas nyjagade mat, framförallt gillar jag älg.
  • "Vem har den bästa ko dagen"- vilket är idag! Det är roligt för jag vinner alltid :D
  • En sak som jag gillar men det får ni inte sprida vidare särskillt mycket, det är att bajsa med öppen dörr... jag vet det låter jätte konstigt men då slipper man liksom känna doften så mycket eftersom den åker ut ur badrummet... aja vad tyst om det, jag litar på er läsare!
  • Jag älskar att shoppa på ULLARED! Jag brukar åka dit ungefär en gång varje år med min morsa och det är så kuuuuul (och billigt xD).
  • En sista sak jag gillar är att leka med minn hund Ruffe, han är så pigg och glad och då blir jag också det liksom.... :)
(Vissa påstår att Ruffe är en gris, vilket han är. Men jag betraktar han som en hund, här är han iaf)
 
COICOI! som man säger på spanska (alltså hejdå) man är ju ändå ganska kulturell)

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2012-11-03 11:55:20

Vilken fin hund/gris du har! :) puss och kran! Bästa bloggen evaaahhh

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela